FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, March 20, 2008

:: aKU nK baNggA nih ::

Owh dear,

My right hand get injured… men xigt dunia. Tuh yang jadi camtuh tu. Kalo tak, dia jer la yang sentap2 org kan. kaki bengkak la, lutut terpeliot la, nih skrg da kena diri sendiri. P,A,D,A,N ajer la patut dianugerahkan**motivate diri sendiri, boley**

Siyes owh, sakit sangat tangan kanan ku inniew. Turun petang men volley pon terpaksa ala2 cover cam xder aper2 yg berlaku. Walhal dalam hati nih(kt tangan nih) mengeletar tahan sakit. Menaip entry post set2 sebelah tangan ajer.hehehe. kate expert kan, haruz la tangan sebelah jer. Kuikuikui

Semalam dah la men boling. Sapalah petualang yang menghasut suh men tuh kan**matilah petualang katenye**. Igt men segame dua. Sekali kau, main xhengat nih. sampei lewat malam, masih lagi reti2 nak balik. Kalah main, kalah main. Pelik nyer tuh. xmenang2 gak. Huahaha**matila riak** aku asalnya dtg lewat ckit(coz depa da start main sampei frame ke-4) depa men time tuh ader 4 org. so, xder la lewat sgt aku dtg pon. then kerna kelewatan itu, aku kena la men kt line sebelah**tersisih sgt**

Xkesah lah, sebelah pon sebelah lah. Yang penting main. Aku dah xpeduli ape dah, da bottom line is. Juara masuk gelanggang,boley!!! Abis settle game pertama, derang pon da abis. Memasing la nih, pergi menunaikan kewajipan sebagai seorang muslim. Solat lima waktu tetap kena jaga. Xkan nk tinggalkan solat dik kerana boling tuh kan. ape plak nnt kata TUHAN. Nurraka(seksa) la jawabnya…**insop mode**

Aku step up kluar g solat dulu, sebb men sorang2 kan. so kalo camne strike depa pon(kalo yer strike sgt kan!!!) aku tetap abiz duluan. Derang nk kena gilir2 4 orang. heheheh. Pas solat aku g beli ayaq minum sat. dahaga nih. matila kt ‘sana’ tadi tuh. aku minum ckit ja… coz mahal yaa amik xhengat… huhu. Budget kena kawal gak kan. kang balik msia. Xberbelanja aku… matila 4 bulan mati kebulur di tanahair sendiri.. huhuhu

Baju raya lagik, duit raya lagik(nk bgi anak bini*ops!! Pecah rahsia** Tol sana cnie. Tiket itu ini. Xker duit name nyer tuh. lum agik set2 penginapan bermalam2 situ sana**jadual packed**(“,)

Dlm pas abis solat ngan seshoping ayaq skit2 tuh. derang yg len xabis lagik solat. Aku aper lagik. Sental lah lagik 2 games. Nk tggu set2 ‘malaikat’ nih solat. Mmg satu mushaf depa duk tarannum kan. tgok imam la kan…*lariiiiiiiiik*. Xder lagu2 kang, xkhusyuk plak solat tuh nnt. Nk buat aper2, kenalah ader zouk, feel n emosi. Begitu jugalah ngan ibadah terhadap yang SATU. Xgituh ustat2??! :: peace ::

Kok yer solat lama bebenor, aku nih meLADEY la ngan bola boling tuh. men sorang2 kekdahnye.. siapalah diriku ini nk ditemansamakan…:: sedey mode :: apa jua yang ku rasai, hanya diriku sahaja yg mengerti. Sambel main, sambel feel sendiri. Nk dishare ngan orang, xder org disisi. Yg menjauhkan diri adalah**ops!! Personal ** wuteveeeeeeeeeeeRRrrr

Then, bile sumer malaikat da khembaleee. Bermulalah cabaran sebenar(KONON2 nyer nk psycho aku laa tuh ), xdapat bai!! Aku xtakut la weyh.. huahaha.. matila bongkak sekali lagik. So yang nih adelah game ke-4 aku. tangan da mula berdenyut2 nih. Cuma tuhan sahaja yang tahu**nasyid,boley!!!** game ke-4. Aku dpt kumpul 122. Yang sebelum nyer nih,3 games awal, memasing 91(malu weyh!!!) 142, ngan 161. Graf permainan cam haram!! Xkonsisten langsung… miehahahaha..

Game ke-4(yang aku men) game pertama setelah cabaran sebenar bermula. Aku menang. Walaupun ngan kutipan yang cam dak2 kecik main. 122 sahajork!!! Kesal sgt… pastu, xpuas hati.. main lagi nih. sambung lagi. Tuk game seterusnya. Aku dapat 117. Susut 5 mata, dengan game sebelum nya. Letih n penat weyh!! Ko xtau yang tangan aku tunggu mase jer nk tertanggal. Huh~

Dengan 117 mata nih lah aku kalah. Coz yg lagik 2 org tuh. 120 sorang 127 sorang. Ade lagik sorg, under hundred, tidak lah diambil kira erk. coz dat point(under hundred), need more practice**niat untuk merangsang semangat, bukan mengata occay**. One more thing is, Jika memang sejak azali dah pipit, mana ley jadi enggang kan**larikkkk**gurau jer…

Igtkan dak2 nih da dpt beat aku, depa nk la stop main kan. alih2 tambah game lagik nih. kiranya skrg nih 1-1 la. Dia menang skali. Aku menang skali. Owhhhh, xpuas hati la nih erk?? xper2, aku main ja… xkesah pon.... in da same times… wallet yg asal setebal 200muka, dah mula jadi setebal 50 muka dah nih**matila xfaham kan**

Alah, aper nk dirunsingkan. Ko bayau, main jer la btul2 kan. jgn la bayau, tau2 nk buang duit wat per?? Tul x?? so, once u dah labor tuk sumthing, kenalah all out. Same la dlm dis situation.if takut dilambung ombak, jangan berumah ditepi pantai. Ko wat jer umah tepi denai. Senang citer. Nampak ckit ko tuh org penan yang xtau takut ape2… har har har.. <-mula merapek dah nih…

Men punya main. Akhir sekali total aku main tuk semalam jer. 7 games. Skali jer nasib tidak menyebelahi aku. bagi lah peluang tuk orang len merasa nikmat kemenangan itu. Walaupun hanya ngan perbezaan yang kecil. Ia tetap bermakna untuk mereka2 yang kerapkali kecundang… huahahaha.

6th game. Aku peroleh 156, last game aku peroleh 151. 2-2 games akhir aku mendahului. Syukur Alhamdulillah. Pelaburan yang bermakna. Bukan kerugian yang aku alami, malahan kepuasan mengiringi hari2 indah aku semalam… dari seawal pagi kua rumah. Hinggalah lewat tengah malam. Semuanya sgt bermakna bgi aku… thanx dear… thanx buddies. Thanx every one yang invite me(kalo ko faham melayu kan senang). Uols da great persons I ever met. Syukuran lakum.. miz n luv u…

Pic2, ader. Tapi susah ckit nk dipublishkan. Coz ader beberapa sbb yang xdapat di elak kan. len kali ngan event lain, kite lak erk. yang tuk kali nih xleh letak.. huhuhuh. Juz ley bercerita jer. Then pepandai la ko nk berfantasial camne pon, or anything else. Whos care ko fantasial camne pon kan. apa2 pon, itu semua adalah diri kau.. huhuh..

Da~

::tangan sakit pon, tetap gegeh menaip kan.. huhuh::

No comments: