FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, February 01, 2008

:: WiNtEr, sNoW, Me & FreWn (i) ::

to-do list :-

>> keys mission!!! wajib carik balik. sbb byk kunci2 fenting kt chain tuh...abiz la kalo jatuh kan kt tangan SETAN..

:: thanx god, thanx buddies... syukur alhamdulillah...mission accomplished!!! gugusan kunci umahku telah ku temui semula... satu perkara yg paling penting dalam kasus kai ginih is kecekalan n kekuatan hati... ikut kata hati adalah kuncinyer(bagi aku)... instinct aku kuat mengatakan kunci tuh jatuh di salah satu lokasi 'terjahan' kami berempat(tekaan aku tepat!!)... kerna inayah tuhan, serta bekalan kekuatan & ketabahan tuk mencari. akhirnyer.... ku temui jua kunci-kunci itu.

da bottom line is...JIMAT duit aku tuk duplicate kunci2 khazanah alam maya ituh**matila xder kena mengena kan** sengkiu sekaliz lagik buat kawan2 aku, mijie. halim. jep & afiq. kerna sudi menemani aku mencari kunci rumah aku... sesekali terfeel men amazing race la plak , coz kena cari mende yg kecik cenggituh atas tanah lapang yg xder aper petunjuk yg boley membantu... yang ader hanyalah sampah sarap(ikon RASMI pak2ARAB di sini)*ops!!!

>> masak, nk makan weyh... lapar banget nih!!!

:: aku dipaksa masak sebenarnyer, antara dua..either nasik or lauk...aku pilih lauk. sebb aku xmoh basuh beras tatkala air2 sejuk berDEGANG camtuh.. xsanggup rasenyer hatiku inniew. xmoh!!! baik masak lauk, coz sayur2 n bawang2 sudah ready di kupas, semuanyer da ader dlm peti ais...huahaha.. inilah dia kelebihan MEMOTONG bahan2 dapur lebey awal sebelum aktiviti memasak. ala2 ready made(boley laa katekan~)

>> edit pic2 subuh2 tadik... pas subuh men salji trus tuh.. xley blah btul...

:: semalam fewnat xhengat dunia. nih tuhan bagi sedkit kederat tuk meneruskan 'tarian' keyboard. lantas aku memicit2 tikus tuk mengedit pix2 yg sempat disnap pagi semalam...

>> investigate kes terbaru, HOT, hangat & meletops.

:: bahan bukti masih ngak jenis. n ader percnggahan pendapat serta kenyataan, make it more complicated... xpe2, ramai jew FBI yg boley tolong aku kan.. kaw tggu kaw!!!

>> upload pic kt FS, TAGGED, mespes, facebook, & kt cnie ler.. ^_^

:: dalam duk taip menaip nih. aku sempat lagik menunggu pic2 aku terupload di mane2 sosial network yg aku joined... hehehe












No comments: