FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, November 01, 2007

:: KoToR ::

~Salam sumer~


ini adalah survey yg mengimbau zaman2 persekolahan dulu.

1. Apakah nama kamu?
= nadzeem aidil(sperti yg tertera di name tag kain)

2 . Manakah anda belajar semasa
tingkatan 5?
= Sekolah Menengah Agama Rawang

3. Tahun apakah anda belajar di
tingkatan 5?
= 2004

4. Siapakah guru bahasa melayu kamu?
= cikgu MARYUNI MOHAMED

5. Siapakah guru bahasa inggeris kamu?
= ala2 sendiri ja. Sbb xder cikgu B.I. Bape kali tukau cikgu.huhuh


6. Siapakah guru pendidikan moral kamu?
= satu sekolah tuh cikgu moral aku… melainkan 2 ekor tuh*ops!! Xder moral sbagai cikgu langsyung!!!

7 . Siapakah guru matematik kamu?
= ust hamdan ibrahim. Da besh teacher ever.thanx ust..

8. Siapakah guru matematik tambahan
kamu?
= cikgu dziana bt mohd salleh yg sgt penyabar.

9 . Siapakah guru fizik kamu?
= cikgu Abdullah*wink**

10. Siapakah guru kimia kamu?
= hah!! Aku der cikgu kimia kew??*matila x ngaku kan**
cikgu nor hashimah baharudin**wuteva…**


1 1 . Siapakah guru biologi kamu?
= cikgu harlina bt Kabul*nope komen**

12. Siapakah guru sejarah kamu?
= ust azri yg spoting n memahami. Sgt m’hargai beliau..

13 . Siapakah guru EST kamu?
= teacher fazidah bt husin. Teman bicara yg sgt2 kelaka, n supportive.

14. Siapakah guru geografi kamu?
= nan ADO!!!

15. Siapakah guru sains kamu?
= xamik. Sbb da amik bio.*wink**

1 6. Siapakah guru prinsip akaun kamu?
= ust hamdan gakz. aku xamik. Tapi tetap ala2 blaja sendiri. Sbb aku minat…beliau la yg ajar aku. huhuhuhu

17. Anda pernah dimarah semasa
perhimpunan?
= pernah. Sbb wat perhimpunan sendiri kt belakang. Da yg ‘mengucap’ tuh monolog n monotone. Haruz la ado section lagik satu kt belakang kan. mieahahaha. Kena marah lite2 a.k.a PERLI jer. Xder la marah kaw2 nyer kan. sbb kite nih….. *nope komen**

18. Pernah menyanyi lagu sekolah?
= penah lerw. Ader plak xpenah.. bek xyah dok sek tuh..

19 . Luaskah sekolah anda?
= aiyooo. PADANG JARAK PADANG TEKUKUR u ols.. bapak besau. Ader 4 tingkat level(ala2 tarahan bukit tuuu).

1st level main entrance+court volleyball.

2nd level padang bola sepak.

3rd level set2 bangunan n blok.

4th level paling atas sekali. Wajib laaa SURAU kan.. nak merafak sembah sumer, kenalaaa nek/mendaki huahahaha **makanil a3la katenyeh**

20. Pukul berapakah anda selalu tiba di
sekolah?
= selalu lambat. Sbb aku yg pegang kunci hostel. Lelagik la duty aku ari selase kan... mmg besh r. hehehe.

2 1 . Hari manakah yang anda paling suka?
= hari jumaat. Sbb macam2 ado. Xblaja satu hal. N lain2 hal lagik la.. maner ley g tau.. *biarlah rahsia**

22. Tandas sekolah anda bersih kah?
= erm… kite kena cakap benar kan?? so aku kate TIDAK!! Kotor xhengat. Tapi aku selalu gune/mmg gune tandas guru lelaki. Miehahaha*matila ramai xpuas hati**

23. Pernah dipukul oleh pengetua
sekolah?
= haahahaha. Soklan paling kelakar penah aku jmp… kui kuikui**samerian shud know y**


24. Anda suka subjek PJK kah?
= yups!! Ley larik2. N men volley. Besh sgt… kekadang futsal. Tapi byk volley laa. Futsal ngan bola tym league asrama.**pecah rahsiaaa**

2 5. Apakah kelas anda semasa tingkatan
5?
= 5 sc 1 (5 imam hanafi)islamik sgt kaaan**wink**

26. Bersihkah sekolah anda?
= rate 10. Aku bagi 6/10

27. Tempat manakah yang anda duduk
dalam kelas?
= baris 2, lajur 2. Belah tingkap. Bapak besh.

28. Nombor berapakah kelas anda
= 1st (kelas sc)

29 . Adakah anda rindu kepada kawan
anda dalam kelas?
= windu dak2 belah barisan n lajur aku jer. Sbb sumer nyer happening. Yg len, cam hampeh!! Dak sc la katekan.. miehahahha*matila korunk**

30. Apakah perasaan anda sekarang?
= skrg?? Mengenangi zaman2 kegemilangan di SAMER. Heheh. Ekspesiali hostel nyer yg mmg byk memories *fullstop**

No comments: