FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, October 02, 2007

:: masaK ::

~Salam sumer~

Hoho.. xtau la kalo aku nih blum ader mood tuk wat ape2 keje disini kan. tapi siyesli to say la. Zouk tuk wat sebarang tindak tanduk yg melibat org2 len, maseh lagik blum sampei. Walhal da nk dekat semggu da aku kt cni. Tapi tetap rase LIKE HELL. SyiaLL sgt!!!

Aku nk duk msia(tapi xmo blaja kt msia) tetap nk blajar kt sumwhere yg boley mensynchronize my life together(aper aku cakap nih!!!) xder laaa, maksudnyer cam nih,my life is not here. Environment yg ntah aper2 ntah. Lelagik la ngan pemikiran padang pasir kt cni. Naik berhabuk pale aku.!!!

Tambah plak ngan org2 nyer. Maaak ai!!! Cam fo*key jerk. Wat itu xkena wat ini xleh. Ntah ape yg boley, ntah ape yg kena pon aku xtau. Nyebuk duk kate org itu ini. Termasuk la aku pon kena gakz!! Syiaal sgt ok!!

Motif ko nk bz bodi. Aku der usik fant*T ko ker??! yg dok nk cbuk2 jage hal org nih. tang kite duk laserina dia nih. dan2 tuh nk kate kite nih dok bawah satu persatuan. Mottttttttttttttif skrg baru tau yg kite nih satu persatuan. Sebelum2 nih xde ker?? Xtau la plak kalo da ala2 anjing tersepit baru nk ngaku itu ini. Kejis sggggt!!

Ader plak tuh jenis dok men cucuk2 org. aloooo, kate religious, xtau ker yg men cucuk2 nih HARAM ha!!! ker da sbb seronok sgt men cocok2 nih, sampei hukum tuhan pon xnmpak/xtau agik. Hebat nyer la kan ilmu yg sedia ade tuh. Boley men cucuk2 agik. Meh ajau aku ckit. Kot2 aku pon nk cocok2 org satu hari nnt. Leh la ko pon terkena tempias*ops!!

Yer!! Yes I do.. dok cni mmg tensi. Xya cakap la sejauh mane tensi nyer. Tuh yg memacam kua tuh. Aku peduli aper. Nih blog aku kan, dan yg dtg kt cni pon set2 yg ader otak. Xde la org bangang duk melangut kt blog nih. n aku pon xmengWELKUM kan org2 bodo dtg ker cni. Meuahahaha.

Da abis?? Lum gik. Tuh baru sesi pembukaan. Yg nk citer tuk kali nih is arini aku 1st masak tuk sekian kali nyer setelah sampei ker bumi kinanah nih. da lame masak koooooo. Tau2 je la kekok xkekok kan. dok msia 3-4 bulan, bukan mask pon. ader pon mask air. Hahahahha

Yela, kite blik rituh byk nyer makan lua. Org yg masak kan. order jer makanan sampei. Xyah nk susah2 siang itu, hiris ini. REKJES sgt!! Tpi ape kan daya, da kate jauh dari sume tuh kan. kena menjalani kehidupan as b4. Nk xnk kena la wat gakz.. XPE!!! Demi kawan2 blok yg agik 8 org. aku redha tuk masak. Hehehehe

Dlm nk xnk masak tuh. Dok la piker, aper yg patut aku bagi anak2 rimau ni telan tuk berbuka. Last2 ayam masak merah je r yg jadi tatapan umum. Hahahha. Xder idea nk masak VOUGE2, cukup la skadar apery g ader kan. lagi pon dak2 nih mmg jenis yg sgt2 mensyukuri nikmat aper yg ade. Xder la as sorg nih, itu xleh. Ini xsuke. tuh Yg sakiet jantung hangin jiwa jerk. Hahahahah. Lemak ckit xleh. Minyak terlebey xmo makan. Macam2 la. DIVA katenyeh. Tuh meragam jer pat jam. Kui kui kui >> DIVA KEW!!!!

Tuh la antara coretan kali nih. borink senanyer. Tuh wat natang nih. tahap gaban nyer bohsan laaa. Meh ler korunk2 yg sesape volunteer yg nk gnti tempt aku dok kt bumi kinanah nih. meh la. Faddhal. Tgok korunk tahan xtahn.

Da~

No comments: