FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, October 27, 2007

:: keMas ::

~Salam sumer~

Terlambt plak nk hupdate hari nih. penat sgt, da la pepagi agik kena kua uma, g kargo amik parcel dak2 nih. camb beser la kan, kul 6-7 da kua umah, pagi sgggt kan. tuh pon seb baik x terlajak. Penah skali telajak, tau2 jer org yg g skali ngan aku tuh, dia yg call.. motif gigih call aku??!**matila xmo ngaku bangun lambt** muehahaaha

Ikut list yg aku dpt, kali nih ader 10 cartons yg sampei. Sumer nyer dlm 100KG. sib baik la ckit(kilo nyer tuh) kalo sebelum nih , parcel ader la 10 gak, tapi totally weight is 1 tiga plus plus.. hanjz sgt!! *ops!! Demi tugasan n amanah katenyeh. Tuh sume bkan la satu masalah. It’s all bout business kan. xper sajork.* mind our own business ley!!

Nih semngat nih g kargo segala. Tau2 xsampi agik stuff2 tuh. DeSsi sgt!! Carut la aku kan*matila emo** mau idaknyer. Kite xcukup tidooooooooooooooow!!!!. Muehahaha.(haruz la nk kena cukup tido!!)

Hangin la kan. pas tuh ader plak yg menganjing aku. Rase cam nk sepak2 jer. Syi*l laa.. tau tdik, xya g pon boley tau. Aku nk cukup kan tidow aku!!!

Erm.. nk emo lebey2 wat per kan. pakse la diri nih ala2 pasrah ngan ape yg da jadi. Dlm hati tetap ‘mengucap’ taw!!.. lebey2 kang ape plak kan. Mende da blaku..nk wat cam no!!

xpuas ati dowh, sblum2 nih xde pon cam arinih. tang arini lak dia ader masalah. Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Nk nannes. Hentak kaki kuat2 sambel guling2*matila nganjing sapa xtaw**hehehe

Da la, malaz nk citer byk. Sampi irbid balik dlm kul 1tghari. Blik trus rehat jap(ader rehat kew??). setahu aku trus la aku mbuat perubhan posisi mende2 natang dalam bilik aku nih. nk carik mood baru katenye. Kena la carik ruang len yg beh selesa kekdahnyer.. xkan kalo sopluh thn dok melangut, sopluh thn gakz mende tuh kt ctu gak kan.*kan ewan kan** hahahha. Kesimpulan dri 2 situasi ini adelah

“…jgn biar diri anda dkelilingi sampah sarap. Takut2 nnt kena kepialu…” lariiiiiiiiiikk.

Set2 tgh kemas, osmate ajak g makan. Kebtulan aku mmg xmkan dari pagi tdik. Smpat minum milo jer taw. Tup2 da kena g kargo. Tapi lyk h*LL. Kaw ado?!! Nan ado!!!. Break sat, ikut depa g mkan. 3-3 osmate g makan, ngan sorg ‘jiran’ bawah. Makan kt restaurant beser jerw. Xder la sampi ala2 nk g bangsar kan.*ops!! Igt hape??! Ader SD kah. Nk makan restaurant 5-6 stars sgla. Muehahaha.*matila amie berkerut dahi**

*********************************************

**********************************************

K la. Nih nk study plak nih. xm kian hampier. Ulangkaji lum selesai agik. K erk.

Da~~

No comments: