FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, October 29, 2007

:: Br8 aGaiN ::

~salam sumer~

Waa… nk nek berpinar pale aku. Bace itu selak ini. Nk kate byk, ader la bilangan nyer. nk kate ckit, xley gak. Sbb mmg kena beberapa kali selak. Huahahaha. silap2 ley pitam la gak ngan bace2 nih. kalo asyik dengar
“… bace sampi nk muntah…” kali nih “…bace sampei nk pitam…” voley!!!

Camner nih. makin rase boring aku skrg, nk g mane n nk wat ape pon. da xtau da. Seb baik ader org yg sudi dijadikan tempat bercerita n sesembang. Thanx kak. Luv u soo much. Nnt kite hangout sesame erk. Tapi tggu kite blik msia la erk. Laaaa xley ler. Tgguuu jer la erk. Tapi tym tuh akak belanja*ops!!!

Sbb akak da janji. N janji tuh ader agik dlm archive saye**matila bukti** nk ngelat2 mmg xley laa. Hehehe.. PADAN~ saye nk request mango juice+lychee jer(1.5litre)-biggest mug- ngan beefsteak(recently fav)... nih amie n da gangs r ajar nih. aper2 pon, blame derang erk.

Hiissh, xtau la camne nk ilang kan keboringan nih… kalo ilang pon. ader la tuk 2-3 jam jer, pas2 tu, haruzla boring kembali. Teman bicara tym tu la xder. Kena tggu. Da boring bergande agik(sbb tggu)hehehehe.

Kalo ikut kan aku, senang jer nk ilang2 kan boring nih. tapi xley la nk praktik(buat) kt sini. Haruzla xder feel kalo wat kt sini. Mati kutu aku dibuatnyer. Da masing ala2 maleykat kan, itu xley, ini xley. Aper yg boley pon aku xtau.*ops!!. Eh silap!! Ader yg boley laaa, berGOSIP. Bab2 nih, mmg derang terer. Hebat sehebat2. Walaaaupun.*matila propah** taaaaaaaaaaRaaa.

Xya g jauh pon, kt TB sajork sudeh. SR yg kian besh. Baru la btul kan… kalo x. haram la nk kua itu ini. Tul x SR?? erm...... sendiri jawab la erk. Xkan aku lak nk bg respon on dat, nnt sentap dan DQ plak.muehahahahaa

“…ade slot nak kene terbalik bumi ke?insapla weih...aku tgk pon pelik je ko nih,rase mcm dh lame dh tego.tp kalo xjln gak,sedar2 snirik jela…”

tuh diaaah kan. penyampai wahyu da mai*ops!!

aiyoooo, apakah ini?? Bumi maner nk terbalik. Meh kite berpindah skarg, nnt kalo da terbalik. Xsempt abiz blaja plak nnt. Tul x?? sian plak nnt X abis blaja da diterbalikan bumi tmpat menuntut ilmu...*matilaa kaw**

nk insAp ke insOp ape lak nih??? meh habaq ckit kat aku. Tang2 pelik tuh mmg btul la. Aku dri dulu pon mmg pelik, susah n xder org yg ley kenal aku. Melainkan la 2-3org yg btul2 rapat ngan aku kalo dlm name lain nyer depa is my BFs.*matilaaa kann**

da kalo bkn bf, sape lagik la nk kenal aku nih sape kan. my family members pon xbape kenal aku. Sbb aku bukn nyer dok umh as ank ‘teruna suntiQ’ yg ituuuuuu**sapa xtaw**. Pat jam melopap TOLO jer kt umh tuh kan. mestila kesana kemari ngan agenda n acara tersendiri. Kalo ader 24 jam sehari, abis la 20jam kt lua umah jer. Huhuhuh** kau ado.?? Nan ado!! Aku ado!!!

Eh jap, mmg ramai jer among us(kawan2 aku)kitrong panggey each others ngan panggilan hubby la... lover la ...aper la... Sayang laa. Sbb kitorg mmg rapat pon. soooo anything else ??!!

Ntah la, mmg kalo org da kureng nk bsosial nih, nmpk dat word ala2 lebey laa kan, sbb dia kureng(bersosial). Same la gakz ngan aku pandang depa(yg kureng ittew). "...Cam xbesh jer, sbb xmesra lebey2 as we ols..." Waaah gituh kan statement.**faham kah??**

Cam ner erk nk faham kan ngan jelas?? Owh ok, cam nih… yg dok hang tgok perkataan(hubby) tuh maybe hang rase cam aper jer kan. Sbb hang xlafazkan/xgune among ur friends. Tuh yg nmpk cam ‘lebey2’ jer tuh. -Pandangan anda terhadap aku-

Makanye, perkara yg sama turut blaku pada persepsi aku terhdap anda. Aku ley cakap cam nih

“…alaa, xbesh nyer relationship. Juz gituh2 jer… xder unsur mesra langsyung. Stakat pkataan, ape la sgt tuk m’persembahkan kemesraan bsama kawan2…”

beh kureng laa, xtau agik nk explain camne. Huhuhuhuh

Yups, aku der beberapa org BFs. Sbb aku suke bkawan*ops!! Tapi xder ngan set hanj2 kan.*kaaannn!!** no wonder la aku der beberapa BFs itu. Kikikiki

K la. Nk sambung study.

Da~

*******************************************

Legend:-

BF=besh frewn… tgoooooooooooooooook, lum aper2 agik da nk speku lelebey kan. camnih ker sebagai penuntut ilmu. Begitu cefat wat kesimpulan tanpa tau anything bout it.

“…masuk kandang kibasy menguak, masuk kandang kharuff mengembek…”

kar*m S.W. irb*d. bulletin propah.tv6.

Sbuk nk +ve kan diri, sampei org len di –ve kan. sekian..

2 comments:

:: cheezzy cheese :: said...

ya rabbbi nadzeem oooooi!

brpinar mata akak baca fonts ko ni yg gedebas ni.. selagi boleh ko nk besaw kan fonts tu ek?

by da wy, akak enjoy baca cite ko ni.. w.pon gedebas font nya! tp sakit arr mata dik non.

fred said...

owh yer ker kak,
nnt saye tukau font yg akak ley tenang m'bace nyer.
huhuhuh

enjoy kew??
hhahhahaha