FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, September 19, 2007

:: terSEksa ::

~~saLam sumer~~

hny tiggl baper ari jer agik hari2 indah dtanah air malaysia akan berakhir.kerna menyahut kembali lambaian bumi kinanah nun jauh disana(jauh ker!!!) aperkan daya. da namanyer blajau kan. kena berkorban ckit. kalo xmo korban, xya ler blajau jauh2... sob3...

igt kan boley la nk xtand till raye, tapi org sane da memanggil2 beserta lambaian aznil nyer, trus xleh nk wat aper da.. ikut kan hati aku nih. mmg nex year 2008 feb baru la aku nk jejak kan kaki aku ke sana semula... nk ilang kan parah yg t'titik di hati ini...UHUKz!!

nih da hampir semggu kite berposer(aku poser gakz tau!!!) kire sng citer dlm 7 ari kite poser. 2 ari jer buke kt umah. yg len sumer kt lua, ngan buddies2 yg amaaat spoting... kang kalo x g kang derang da bayau. sian la plak. da kite pegi. macam2 la derang interview.(dat's y aku xmo kua) memandangkan org da memberi, kite merase laa. bile lagik kan...

tuk pengetahuan sumer. dlm aper jua jenis persoalan yg bertemakan BUMI KINANAH. jawapan nyer tetap same. aku xkan bg sebarang komen +ve on dat... aku bukan la seorg penyokong tempat sane tuh.. xtau la plak kalo ader yg beriya2 menyokong bagai nk rak kan..(matila aku pas nih!!! hahahaha)

jadi mnsia kena jujur dol, xleh nk hipokrit... so aku bg la aper yg aku rase. xkan la kite nk kate sebalik nyer, tuh da kes menipu. xbaek wooo.*ops!~!! mmg aper yg aku respon kt derang tuh. adalah yg -ve belaka. aper la besh sgt TEMPAT tuh. xder yg menarik langsung... tuh pon maseh ader lagik yg berpijak pada bumi yg nyata. aper citer kan!! da kena tempias sane la tuh...

kalo da cam tuh aper yg aku citer kan... korunk budget aku ader hati ker nk balik sane blik nex week???! aku harap korunk faham la erk. betapa seksa diri aku nih biler berada di sana... xboley dol aku tempat yg sebegitu...MY LIFE is not there. menciiiii sgt!!!!!

tuh citer nyer tuk kali ni...sesajer aku letak menjelang hari2 terakhir aku di malaysia ini...

da~~

2 comments:

Shazwani Adnan said...

salam,
walopon kene balik BUMI KINANAH, at least awk sempat berposa kt msia! mungkin sempat ke bazar ramadhan. klo kt sini ape la yg ade....

fred said...

hahahah..
sian nyer ok.
tul2..
at least dapat g bazar kt msia..
kikiki