FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, September 11, 2007

:: TErLaFaz ::

~~saLam SumEr~~

"... Seperti mimpi dirimu muncul kini,
Namun segalanya tersurat buat kita,
Tetap bersama ..."


xder aper yg boley aku katekan coz inilah yg terindah buat aku(last nyte)... kenangan yg pastinyer xkan aku luper di musim panaz 2007. da nk dekat balik nih. tym tuh la nk dtg dat moment. menci btul la!!! kenapa dari awal2 aku balik dulu dia xmo datang erk?? adakah aku sendiri yg mengelak dari keindahan itu berlaku? @ ini skadar kebetulan?? aku pon terkeliru jugekz buat seketika....

xder la indah maner atau canteq maner dat moment kalo nk compare kan ngan others tuh kan... tapi cukup la bg aku yg maseh lagik tercarik2 aper itu keindahan dan kemanisan tika bersama... bersama hangout ngan kengkwan laa. xder la "bersama" itu de!! igt aper??! aku nih baik tau. huahahahha

suke nyer malam/pagi tadi... baru la spoting name nyer... nih kalo x, memsing nk meRINAkan diri. bohsan ok kalo RINA2 nih... just be ourself udah... bukan nyer ader ape pon.. just 4 fun b4 poser(RAMADHAN KAREEM) kang kalo da masuk bln pose kang. memsing ader komitmen len... ngan majlis amal itu la. majlis kebajikan ini la. memcam laa. so bile lagik kalo bukan malam/pagi tadik... korunk mmg besh!!

aku jer yg xbesh kan??! sbb aku just rilex2 jerk. yg bukan men nk rak adalah ...... hahaha.(jgn mare) aku x letak pon name ko kt cni. aku tau, ko xsuke kan kalo aku letak name GLAME ko kt cni. so aku just nk bagi KLU jer la erk.. mudah2 han terbuka ati n minda org lua tuh tuk meneka saper gerangan yg aku maksudkan :-

  • tinggi lampai(boley laaa)
  • spekie(xmo kalah)
  • tradermark BLA LAAA..!! (hahahahah)
  • ber kapel kan 2 org 'insan'

eh jap. tuh yg malam nyer. kalo yg siang nyer lak.. aku n da geng. kitorg g GENTING... ader la dalam 3-4 org.heheheh(tau jer jmlah exact yg g) tp xmo bgtau... sbb nnt kang senang2 jer "org tuh" nk TEBAK!! sbb dia xdpt g. kerja katenyeh... org da cakap awal2 da. sape suh xmo apply chooti, kan da xdpat nk itut!! **FADAN

gerak ke sane dalam kul 845 fagi(dari umah)... sampei dlm kul 10 lebey. igt xramai kalo weekday nih. yelaa. maklum la kan, selalu nyer g tym weekend. tapi kali nih weekday pon da ala2 cam weekend gakz...

igt nk letak pic dlm nih. tapi memandangkan xder pic2 yg boley diletakan.. cukup la hny ia dijadikan as KOLEKSI PERIBADI.. agakz2 da season ckit kang. baru la kite publish aper2 yg berlaku disana. nih tgh HOT2 nih. xleh nk publish sgt!! kui kui kui

adakah malam nih akan diteruskan kesinambungan malam tdi?? aku sendiri menanti mase nyer..

ok la..

da~~

No comments: