FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, September 13, 2007

:: maNe g seTia???!! ::

~~SaLAm SuMer~~

###################################
Giving up doesn't always mean you are weak;
sometimes it means that you are strong enough to let go.
###################################

nih nk cakap ker xmo cakap ker. aku kena cakap/share gakz. sbb lagik lame aku simpan. lagik aku rase cam xsedap hati jer... xtau la kalo aku nih set2 yg ferasan atau aku mmg ber PERASAAN. tuh nnt korunk pepandai la nk nilai erk..

as korunk2 yg mengenali aku. dan buat yg xmengenali lagik aku.. skarng nih aku nk bgtau yg aku nih seorg yg sgt2 mementing relationship...(da baper kali da aku ulang dis WORD) tapi maseh lagik org xtau aper sbenarnyer RELATIONship tuh. aku nih xder baguz mane, tapi cukup la skadar mahu kan kesenangan n keselesaan tuk sumer pihak(BOTH side)

aku xfaham la kenapa ader org yg perlu nk mencurigai kesetiaan n kejujuran yg sememangnyer JUJUR n SETIA itu... heran n terkilan sgt ngan perkara yg sedemikian ruper. xcukup ker aper lagik yg nk dipamerkan. xmemadaikah ngan aper yg telah dpersembahkan... nk aper lagik???! nih sampei wat macam2 lak tuk memain hati serta perasaan org yg sememang nyer berpegang pada LOYALTY itu... sedey2!!!!

sakiet n luke nyer hati nih, xtau laa sampei biler leh ok... tgok pada mase n keadaan, xmungkin ia kan sembuh dalam mase terdekat. terlampau byk sgt kenangan serta hari2 kelmarin yg maseh segar dalam fikiran n memori... itu yg kekadang xmampu nk menghadapi... demi meneruskan hari2 mendatang, sekelumit kekuatn serta ketabahan itu perlu untuk mengukuhkan pendirian diri, agar tidak jauh terlencong deq kekecewaan hati ini...

maka inila yg kini mampu dikatekan
#####################
Sometimes, when one person is missing,
the whole world seems depopulated.
#####################

tgok camner la nk menginterpretasikan sumer tuh... xder la kate sampai luluh n runtuh hati. tapi perit dek keparahan tuh yg menyebabkan ia mudah sangt 'dsentuh'....

jus nk bgtau pada yg berkenaan... nk tau saper aku. maka setia ngan aper jua keadaan. xkan ader penyelesaian kalo kesangsian n keraguan tuh still bertapak ddasar hati...dasar itu xperlu tuk bersemat serta berada ddlam maner hati insan yg nk berkenalan ngan aku.. aku xsuke yg jenis2 nk sangke itu, sangke ini dlm perhubungan...

baik antare laki perempuan,perempuan lelaki,laki laki, pompuan pompuan... sumer same jer... percayailah teman kite. setia la padanya.. kalo stakat ader maksd tersembunyi. putuskan jer laaa hubungan tuh. aku mmg XSUKE ngan perhubungan yg ader MAKSUD... byk da konsikuen nyer aku tgok... silap2 nnt. mati dek kena tikam jer....

terlampau byk yg terbuku disudut hati aku nih... tapi xtau nk diluahkan camner. susah btul aku nk pecahkan tembok perkongsian dlm diri aku nih..aku cayer, aper yg ader kt atas nih pon maseh lagik org anggap bkn la satu perkongsian yg sejati... mmg btul pon.. aku mmg xleh nk mereveal kan yg exact, nnt tetap ader halangan nyer...

nk kate aku yg menahan nyer, xjugak... nk kate ader faktor2 lua yg jadi asbab nyer. xjugakz... da tuh camner???! aku nk jmp motivator aku, tapi mase da x mengizinkan.. nk duk wif my beloved person... aku sendiri yg xmo duk dia... jalan2 itu yg aku plih sendiri... sbb aku mmg seorg yg setia. aku nk buktikan, tanpa dia selalu disisi. aku tetap sendirian.xder nk carik2 penganti.. TITIK.

lagikpon, aku nih mmg cukup rimas kaloa der org nk kawal2 aku. xder la kate aku ni dkawal.. n xbermakner jugak yg aku nih diluar kawalan... aku still leh kawal diri aku.. sbb hny aku sajer tau saper diriku ini... (beh baik xyah cakap!!! hahhahaha)

nk kate ader org yg memahami aku, ader la secara jujur nyer 2 org yg btul2 tau saper aku... cukup la 2 org nih... idop aku xperlu nk ramai2 serta bersepah2. aku hny la seorg yg SIMPLE n SENDIRIAN... simple membawa maksud xder aper sumthing yg komplecated(hubungan kawan2).

nk citer kt cni mmg payah nk faham kan?? nk face aku, blum tentu akuleh citer aper yg ader kt cni... payahhhh lar aku nih...

da~

No comments: