FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, September 03, 2007

:: "dat's nyte is not gudbYe..." ::

~~saLam SumEr~~

besh plak ngan quote tuh kan. nih aku dapat from "org" tuh tym malam merdeka arituh. ntah naper ntah dia kuakan statement yg sebegitu ruper. nk kena pijak gamaknyer. dia xtau yg aku nih kuat pijak org. muehahahahhaha

biler org tny blik
"... Y u say lyk dat??! ..."
dia kate,
"... ntah suke owG la nk kate aper pon..."

tym tuh la rase nk pijak2 jer budak sorg nih tau, seb baik la aku nih masih ader ferasaan kemanusiaan lagik.. kalo x, mmg lumek den kojo kan dak sorg tuh. trus xleh balik umah, alih2 nnt mak bpak gakz yg meraung ank masuk batu 2.kui kui kui kui

dia xmo cakap sbb per, aku pon malaz la nk take port, sbb nnt len plak jadinyer, ngan dak sorg ni len ckit. xleh nk lebey2, nnt mule la wat muker sentap dia tuh. mengigit2 rase nyer kalo korg sumer tgok muke sentap dia tuh.**ops!!

okla, tuh kes pertama. kes kedua is. kenapa la ader org tuh suke sgt nk pakai peribahase org2 tus zaman tuk kaduk tuh... kite skrg nih da zaman techno, ape la sgt ngan peribahse2 tuh... merosakkan perpaduan jer. kalo derang(org2 tua) sbuk kate yg kite nih anak2 mude luper asal usul, derang xpiker plak yg derang punca luper nyer asal usul tuh...

nih pasal " ENGGANG TETAP ENGGANG, PIPIT TETAP PIPIT " mane leh pakai da mende nih, ngarut jer. nk asing2 kan 2 darjat wat per, aper salah nyer kalo sesame duk skali, idop aman bahagia serumpun sejiwa, barula aman bahagia. sbuk nk bezakan itu ini. tapi diri sendiri xmaju2 pon. takuk ctu gak... gigi ader gak braces, walaupun makan sireh!!! kenapa x pakai jer sireh tuh biar JONGANG ilang. daaa tuh nk sgt kekalkan mende2 lame ni**tetiber jer kan!!!

xder la, tuh just selingan semata. saper yg dapat tangkap maksud nyer... sile merespon erk. mane la tau kot2 dapat adiah misteri cam org tuh(pembri komen @ testi ke-500) kt my frenster tempoh hari.

igt senang ker nk kumpul testi n komenan 5oo. tuh yg ader org tuh kate

"... zeem, maner komenan yg aku anta kt page ko?? xkua2 pon..ko takut erk nk publish??!..."

aloooooo. motif aku takut nk publish. xder makne nyer aku takut ngan komenan org2 tertentu itu.. setahu aku la kan. aku penah delete komen hnyla 3 kali sahaja, coz komenan itu sgt2 la berunsur api dalam sekam. so demi menyelamatkan org2 tertentu, dan diri aku semestinyer. aku pon delete laaa... itula cerita nyer....

okla, ngarut jer lebey kan.. nnt aku sambung agik..
da~~

No comments: