FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, May 19, 2007

:: HADEQ2 ::

alo2, sblum terluper nih, nk la citer ckit kt korg2 yg ade kt luar tuh, walhal aku baru jer bangun dr tido, tau2 trus adap PC nih, motif!!! heheheheeh

xder la, tgh2 aku tido tdik, aku t'mimpi ader sowg ni, mmg very da prasan DIV*, nih bukan VERANGAN lagik da, tapi tahap VERASAN. xtau la kalo aku nih sampi mende2 nih pon leh bawak tido kan. sbb per leh bawak msuk tido?? sbb nyer is berkaitan ngan aku(kes semalam), tuh yg psiko sampi msuk dlm lena aku tuh..

kesah nyer cam nih, dia yg ferasan n feeling2 DIVA nih, nk la jugak verHADEQ2 nih gamaknyer, tgok org len konon2 nyer ado, dia nan ado tuh nk la jugek kan, amik laaaa. kalo kebulur sgggt ngan HADEQ2 nih. masalah nyer, HADEQ tuh nk ker kt ko as abg dia???! matilah soklan fanas nih. n kenapa ko feeling DIV* sgt bile verHADEQkan dak ituh?? matila soklan bertubi...

well u know me, sekilas hikan di ayaq ku tahu la jandan nyer kan. nk sorok2 ngan aku konon yg ko tuh sggggt menaruh harapan** matila ZAITON SAMEON. yela, kalo da gagak di rimba, tetap gagak tau. jgn la idam merak kayangan. tetibe lak ko kate aku nih merampas HADEQ ko tuh. motif aku nk rampas2 budak LIURAN + HINGUSAN itu. xder makner nyer ok... aku pon x HINGIN la ngan HADEQ ko tuh, ader high qualiti ker kan, **ops!!! matila merendah2kan org len.

yg aku jdi HOT**lebey hangat dari biase** nyer tuh, dia mengeluarkan perkataan syial ="RAMPAS".... s'pnjg idop aku selama nih, cukup la aku diturunjatuhkan oleh perkataan CHILAKE ituh. pantang btul aku ngan perkataan puaka itu. kalo da skali sarang tebuan di jolok, mmg sengaja la kan.. lelagik menuding trus ke hadapan batang idong aku. silap besar n mmg kesilapan yg xboley di maafkan lah** tegas sgggt nih!!!

saper la nk RAMPAS HADEQ ko tuh??? masala nyer, dia tuh da declare ker yg dia tuh HADEQ ko!! Ado?? kalo nan ado, diam2 udah, ku rase.. dia pon mamo ngaku yg dia a part of u. silalah bawa tafakuh sambel beteleku ok. mudah, mudahan tuhan merahmati kamoo itu.** tetibe menjadi a3lim vley!!!

aku nih, xnk la kerna kes/ isu2 HADEQ2 nih leh sampei bersendat ketat muke kan, cukup2la ngan kesedaran. kite nih kalo suke idam mende yg besar2 kekadang tuh sampei makan diri. makan x lena, tido xkenyang, tido xbasah* ops!! xder la sampei cam gituh kan. beser2 udah. aku tau, ko tuh sbb XNK NGAKU KALAH kan, tuh yg cbuk nk pasang sane sini, verHADEQ segala. tgok org ader, ko pon naaaak. tapi salah pilih lak tuh. huahahahahha

satu jer aku nk bgtau kt ko. sesaper yg mamo ngaku kalah nih @ sindrom xnk kalah nih. adalah set2 "......" . set ape. sendiri mau tau la kan, nih aku amik dari org2 berpengalaman ssssssggt dlm hidup2 mereka. xkan la xtau kan, kalo xtau kenapa tym "dedulu" tuh leh sampei kua statement "terasa" ok. walhal xder pon ur name kt situ. padan!! kerna membuka korset didada*ops!!

lagik satu, aku mmg pantang kalo org sebut2 "RAMPAS" nih. dlm idup aku. aku byk mengalah dari trus mengecewakan org(dlm bab2 tertentu)biar la org bahagia kerna pengorbanan kite. xyah nk sbuk pakse2 tuk org menyukai kite. nnt kite gakz yg makan ati, trus SENTAP sepanjang hayat. perjalanan idop nih panjang agik dek non oi!!! bawak2 la bertenang, jgn gopoh2.

okla, tuh je nk bg tau. sekian
da~~

No comments: