FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, April 11, 2007

:: wiNdu ModE ::

syukur kok tenet nya uda ada kmbali... suke nyer haku, leh hupdate entry tiap2 single day and hour. mau idaknyer, hampir sebulan xder tenet tau, ade sorg tuh mmg bukan men agik kemaruknyer. aku nih leh agik tahan ckit(walaupuuuun...)

aku yg jadi leh tahan ckit tuh sbb aku skrg nih tgh xm kan, so tenet xder tuh, ckit r dugaan nyer kan, xder la mata asyik mengadap PC jer pat jam kan, kuang2 mase tuk study tuh ader la jugak dengan ketiadaan tenet nih...

semalam time tenet da masuk, aku kt umah len... wat keje ckit... keje memain jerk. tuk iburkn ati org... ati kite nih bia la nk rabak bernanah segala kan, yg penting, ati org tuh kita jago.. kui kui kui kui

aku wat la status(YM)--syukur sesangat tenet da ok balik... trus merindu org tuh. huhuhuh-- pas tuh ader la org tuh tny, sape yang aku windu tuh kan, aku cakap la balik, dia lah yg aku windu, dia leh xcaya, kesal jerk aku... tuk makluman, mmg dia pon yang aku windu. tapi dia tado cayo.ko ado!! huhuhuhuh

[sesi monolog nih]
nih org nk bgtau, org mmg windu kt dia...just sbagai kawan yg same2 berjuang, sama2 mancari nilai kehidupan sbenar. tak lebey dari tuh. yg fenting!!keredhaan yg maha esa tatap sebagai matlamat. miz U so much.

k r. aku da mule da wang tebiat nih. bek aku stop skada cni lu, kang xpesal2 macam citer yg kuar kang. nih nk kua balik nih. ader keje ckit. cau cin cau~~~

No comments: