FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, March 13, 2007

:: ma3Rad saQafi ::

erm.. ni adalah culture xbihition kt Univ aku.. yg nih capture2 2nd day.. yg semalam nyer byk gmbr blurr cam syial.. so kalo letak pon xnmpak jelas n xlawo.. kali nih(tahun nih) ader 18 negara yg terlibat.. asal ade 21 negara, tapi saat2 akhir. 3 negara tarek diri. thailand, singapore n china... kenapa xtau.. so kalo yg belah2 rumpun kite(MALAYSIA) ader brunei n indonesia sajor..

nnt kalo yg 1st day nyer ader yg leh edit2 kasik lawa.. aku upload kt sini... tgok r camner nnt.. nih la mende yang aku kate aku bz sgt tuh... xcukup mase. n byk sgt mende yg kena wat.. btw, dat's all da pon settle... so skrg nih kena go on jer.. till la abes khamis.. aku byk g jejalan snap sane snap sini... nk lepak kt stall msia, tapi sesak r plak.. baek dlm mopon luar.. so aku merayau2 dalam tuh... g nengok every country nyer pameran.. ader yg besh, besh la...ader yg plain, plain jer laaa... huhuh

--nih student yarmouk, dia nih kuliah(fakulti law)name per xtau.. coz dia yg suh aku bgambr ngan dia, motif xtau--

--stall morocco, nih dua org nih xtau jage ke x..sengeh2 jer pat jam.. sepuk kan--

--sape xkenal bendera tuh kan.. kaloxknl, xtau r nk cakap camne(matila kekwat!!!)--

--dia nih dak jordan, lokasi ni depan stall brunei..ko tgok dia pakai tenggolok, cam aper jer kan, hehehhe--

--nih crew bahrin... stall derang sebelah stall msia. name per xtau.. nih d snap tym2 nk tutup da--

No comments: