FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, March 16, 2007

:: LePas geRam ::

"eiyyyt, geram nyer aku ngan nadzeem nih... ajer je la dia nih tau... sesuke jer nk kena kan org... kalo ikut kan ati akula, mmg abes budak nih aku keje kan... slek lelaki jer, kalo pompuan la.. lumat aku keje kan... bla bla bla n boley blah!!!" memetik kate2 sorang wanita[owh, wanita sangat ker kan?? har har har har] tentang aku..

btw, thanx la kerna kuarkan ayat2 tuh... kuang2 ader gakz idea aku nk hupdates blog nih ha... aku amat bhutang budi ngan ko[sape xtau!!! biarlah rahsia, kwang kwang kwangggg]

xtau la nape dia nih geram sgt ngan aku, setahu aku... xder aku wat paper pon kat dia, baek picit, tekan mahupon pulas maner2 bahagian yg fatut... xder2!!! mmg xder pon ok... kui kui kui kui. tau2 nk geram2 ngan aku nih ha... heran wal afiat aku dbuat nyer... kalo nk geram2 pon, geram la kt brat pitt ker, ringan pitt ker, kok pitt ker aper ker kan... wahahhahaha

bayu tara,angin tara tau2 nk geram jer kat aku nih... aku nih xde la pape pon nk dgeram kan, kalo stakat mulut tuh, ning lagi tebal beber dia, oprah pon same gakz.. p la kt depa tuh ha... stakat aku ni, ape la sangat kan... cacaccacaca

sumpah aku nk wat paper pon, xyah la nk geram2 kt aku... hahahhaha

cau.
've a nice day[to whom may it concern]

No comments: