FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, March 26, 2007

:: DiVa Ke?? ::

Nih nk bagitau nih, xder la nk burukkan sesape kan, tapi just citer la ckit. Bout ader sorg nih, aku kekadang xtau nk cakap camner ngan dia nih. Suke sgt budget DIVA. Kejiszz nyer kan!!! Hengat dia tuh erra ker, hengat ko tuh se gah datuk Siti ker kan. Blik2 pose DIVA. Meluat nyer aku tgok. Org len pon meluat gak tau.

Aku igt aku jer yg xsuker, uper2 nyer ader lagik nih. Sumernye set2 menyampes tahap gaban nyer la. Tgok dia pon da kumat kamit, mendrem ape xtau la plak aku kan. Bukan aku yg terkumat kamit tuh, tapi dak2 len. Aku pon xtau nape sampei jdi cam gituh.(xtau la sgt kan!!!) sorg 2 xper, nih ramai masalah nyer. Ke skrg nih da kena sindrom kumat kamit mendrem diva. Hahahahahhaha

Nk dijadikan citer, ader satu hari ni kan. Berkumpul la jap kengkwan, maklum la bukan senang tau nk jmp member yg ader nih. Memasing cbuk ngan klas, program bagai. Kalo der nk jmp pon, kt mesejid jer la. Tempat lain tuh. Xbrani nk cakap. Kalo selain kt mesejid, dibawah “bulan purnama lah” ngan lover ter sayang kan* matilah kau kan!!

K k, xnk citer pasal bulan2 tuh, nih nk citer kes yang berangan nk bersama set2 diva nih. Yg bukak citer nih pon satu, xyah la bagitau name kan. Diem2 udah. Cukup la skadar majhul, kalo xbgtau name pon memasing(ahli mesyuarat tingkap) pond a leh tau sape. Tapi xpe la, da ma3ruf pon saper tuh kan. Terimaz ajor la. Konon nk jadi DIVA. Cukup sangat ker undian ko tuh ha(diva pakai undi kah!!!)

Aku nih xder la suker nk citer2 hal org kan. Skadar dengar jela aper yg derang2 tuh cakap. Aku bih byk diam jer. Xnk la kite komen byk2(ader ker?? Xder kot) coz kang kalo skali aku bg statement kang, trus jer jadi hot. Tuh yg malas tuh. Baik kite angguk2 geleng2 jerk. Heehehhe selamat pon selamat. Xder la nnt kalo yg di cerita tuh wat muke ketat ngan kite kan(kalo pecah lobang) kui kui kui kui

Nape yg kitorg kate yg dia ni suke sangat berangan diva?? Sbb nyer dia jenis yg xnk kalah tau, sakit ati jer. Da xleh tuh xyah la kan, bia la org len yg wat plak. Ni seboley2 nk dia jer conquer sumer mende. Mmg awk tuh xleh wt keje tuh. Ape la salah nyer bg org len kan. Kuang2 nyer kita nk la tgok org len wat keje gak. Nih cam la dia tuh power sgt nk arrange tuh, manage nih. Meluat tau x!!! kalo nk dbandingkan ngan aku, hebat agik aku**sindrom xmo kalah gakz ni.. heheheheee(gurao jer la sengal)

No comments: