FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, March 15, 2007

:: biLeK aKu (i) ::

hohoho... tetibe lak wat agik satu entry... asal td da ngantuk da, pas bace artikel bout tipu result SPM yg kt ipoh tuh... terus cam segar sat... hehehhe.. felik btul ngan mnsia2 zaman skrg nih, nk cari public cT pon jgn ler sampei melampau2 sgt (matila sharifah shahirah katenyeh) nie sampei nk rak A d kautnyer... nk glame2 tuh... lite2 da la kan, nk jd diva pon bia la org yg i'tirap, xyah nk canang2 bagai...

idong xmancung, pipi tsorong2... ku ketil dagu tau r... xpasal2 masuk sepital... huahahahaa. nie agik satu, tym nk semangat taip2 entry nih, tym nih la dpt sms bagai... ganggu mood aku btul la... da kena benti sat nih(memenuhi tuntutan sms) sat naaa...

[rehat jap, sat sambung balik, 5 minit...]

oit, da settle da... cbuk jer nk kaco aku kan.. cam la xder org len yg len wat/cari/kerjakan mende tuh.. nk aku gakz.. manje btul... kt cini kan ramai yg bkeliber. cari aku nih wat per la sangat... buang bogheh jo kang.. huhuhu. btw, thanx to u coz sudi nk gune khidmat NADZEEM AIDIL

eh da!!! aku nk citer pasal suasana bilik aku sbenarnye, dari awal aku balik kt bilik aku nih(last year) till la la nih... just nk share ngan korg2 kt luar tuh, bout posisi funiture(erm... ader ke masalah nyer!!!)n aper2 yg bkaitan ngan bilik r senang citer..

segmen 1 (sekitar september-october 2006)

-- 1st --

-- 2nd --

--kosong n plain jer desk aku kan..amat bosan tym nih, tapi still layan BMBP--

--nih nk kena sorg nih, tetibe snap aku dari tepi... seb baek xder wat muke yg xpatut..har har har--

--xtau nk letak per kt atas desk nih, amik la prospektus tuh.. letak la sat--

No comments: