FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, February 15, 2007

:: 06 Feb 2007 (iii) ::

yg kali nih entry(pic)bukan la dari capturan aku. nih adelah dr buddies yg len. sbb aper, sbb tym nih aku da surrender ok, xboley nk lawan rintangan(sejuk la sengal...) xpenah2 aku nyerah kalah tau.. tapi kali nih mmg aku xboley nk kuat diri n sebagainya, kerana aku mmg da xkose(ops...!!)xlarat nk truskan penjelajahan kota/kubu yg terlampau besau bg aku. sedey beb, kite dtg cini ader la sekali 2, kalo pas2 nih, xtau r leh sampi agik ker x kan..trus meraung golek2 kt tanah gersang tiada penghuni, kini kehilangan sebuah harapan.. blablabla. ulalala<-matila wajah kekaseh kate nye. wakakakaka

nih jembatan kecik yg ade dlm kota nih. sempoi but very da signicfican, boley..kalo korr perasan, ala2 da great wall pon ader gakz, muahahahahha. bukan ape, btul la.. coz kota ni penah xtakluk oley beberapa empayar yg hebat. antare nyer mongol, tar tar. rom n parsi. yg xtersebut tuh, xyah la kecik ati erk.. hehehehh. tum2, jatuh jugak kt tangan panglima islam. sape tuh aku luper r plak. nnt aku check tuk kompem kan balek na... byk sgt name tokoh2 yg aku dpt tym travel nih. huhuhuhuhu
dari sisi kota yg menghadap ke arah lebanon. seberang jer bukit ujung tuh, kita akan dpt pegi ker SYATA HELU(name tempt yg pling hampir ngan pantai)ade ayaq terjun katenyeh tapi sayang nyer tym nih xbape sesuai g, coz ader org tuh xsehat, n ia merupakan tebing tinggi. xsyesyuai tuk mandi manda.. tuk bunuh org yg ko benci, ajak la dia g kt situ.. huahahahahahha. kompem ko akan senang ati pas tuh, coz xder org tau yg lahanat tuh da mampos...
ape ntah name tempat nih, yg pasti aku leh cakap, tempat nih ala2 tempat nk meninjau n nk panah sesape jer ngan rela mati menceroboh ke kota nih. ketinggian natang nie adalah dlm sekita 3 tingkat bangunan sek. harhar harhar, rendah nyer sebenarnyer, but kalo jatuh or humban ko. insya allah wal afiat...leh jump maleykatein fil maqbarah(aper tuh???) ntah, aku pon tara tau. men tulis jer...bley???!
kota lama yg ditinggalkan, camgini la gaye nyer. huahahahaha. tym nih aku tgh menggigil kesejukan di depan heater, yg korg2 kulit bewak tuh. trus ngan xplorasi sekitar kota.. mmg besh kan...kah kah kah kah

teknik capture lobang jubo(ops, matilah lucah....boley!!!!)
xtau r ape yg nk diketengahkan oleh pengepture nih. but still ade la gak r gamberz2. kt kota nih<-ayat yg aku dpt agakz kalo korg tny.. hehehehhe. alaisakazalik...matila.

No comments: