FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, January 26, 2007

:: pasraH seteLaH sEgaLa di KeraH ::

hua3... tersentuh nye ati aku dengau lagu nih.. kena plak tuh lirik2 nye ngan NAZIM AIDIL. susah btul cabarn idop nazim aidil nih kan, keh keh keh..

dari kecik till la skrg nih. kenangan demi kenangan, kritikan demi kritikan, ancaman demi ancaman. macam2 ada. tapi tuh la yg jadi makan minum aku selama ni. xder mende2 tuh. xder la nazim aidil yg hari nih. susah disimpan sendiri, senang di kongsi..

thanx la buat mereka2 yg da byk ubah aku nih.. xkureng gakz wat depa2 yg da semestinye meninggalkan kesan dalam hati aku. mmg sampi kiamat pon aku xkan mahap kan. demi diri n name aku yg da korang da gadai 7 thn lalu. aku xkan luputkan dr igtn. parah nyer maseh bnanah till hari nih.

btemakn lagu nih, tetbe jari aku syok lak menaip entry kali nih, kalo dlm paper ari nih, bhgian nasional(berita harian) ade menyebut tentang "pemilik web mau pon blog tidak kalis undang2" n kali nih aku nk katekan.

" mmg xder sesape pon yg kalis undang" kebebasan bsuara adalah hak sumer, baek ko tuh PLASTIK maupon lindungan kaabah. sore aku tetap pjuangkan diri aku yg da korg rentap satu mase dulu. isu fitnah m'fitnah xder dlm blog aku nih. so sesape yg nk bwk ke court, sile kan. aku mmg da lame sedia. demi sore kebebasan. aku b'sore.boley???! <-tabik kbinet msia yg sgt prihatin.

da cukup tuk kali nih.
adios amigos~~

No comments: