FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, January 31, 2007

:: MAmAm ::

Hearghhhhh. Erm, erghhhhh.. sedapnyer makan, tatap syukur ngan ni’mat yg ade. Heheheeh. Tadi 1st2 je it nk g makan kt INDIA, ruper2nya tutup. Dia mmg ikut waktu cuti student, kalo start je cuti sem. Dia pon same la gakz, tutup kedai. Tempat makan jer pon, tapi tatap pada kasta yg TINGGI, ikut jadual student lagi tuh.

N d same tym, hujan ala2 lebat jugak r, but kerna kelaparan yg mendewa, aku gagahi jugak r kuar, kalo x. mmg harapan menggunung r nk kuar2 nih kan, kite nih da la lowprofile, xnk kua2 public nih, kah kah kah kah. Mau idak nyer, kalo jmp org nih, memacam la di tny nyer. Aku dahla lemas ngan mende2 cam nih, xkose la nk layan. Dari dia sakit ati dari dengar jawpan aku, bak xyah nk tego2 or tny aku. Huhuhuhuhuh

Kite nih xdela nk sakitkan ati org kan, tapi kalo nnt da start bukak mulot, mmg susah nk benti. Dat’s y aku xnk sgt kua2 nih, baek duk kt teratak mahligai aku nih ha, ade gakz paedah nyer. Wpun dlm teratak yg xkua2, dunia luar tetap aku tau. Nih menunjukkan satellite aku nih mmg world wide nyer. Hua3…

Uda2, back to da main topic yg haku nk citer. Kan kedai tuh tutup, so kenala naek balek keatas(bout 1 KM) ke destinasi santapan yg len lak. Nih kes lapas nih, tuh semangat bukan men tuk jalan naek balik tuh. Wakakakakaka. <-kedai yg 1st nih, kena turun, kalo ikut structure geografinye dr umh aku.)
Korg tau,

“lalu ku redah ujan renyai, dan sejuknya malam, kemuncaknya ingin ku hala, aku jelajahi”<-tempo GEMILANG Jaclyn Victor.

Xtahan seyh, malam tuh, da la lapar bukan men agik, sejuk lak tuh. Ujan ala2 lebat but nope lebat<-ape tuh???!hahahaha. seb baek la, yg nk g nip on mmg btul dasar kebulur kan. So, factor2 luar nih, mmg terus diPERSETANkan. Kui kui kui.

Last nyer, dpt la makan nasi KABSAH n KOKTAIL. Pastuh, sempat agik g kedai sebelah nyer tuk pencuci molut lak, trus beli kek, bapak banyak. Huhuhuhuhu. Cam2 kaler, cam2 bentuk, cam2 rase, cam2 jenis. Lengkap kombo pakej. Hahahahahhaha

**sori r coz xder gmbr bout dis makan2..heheheheh

No comments: