FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, January 30, 2007

:: kEsoraNgaN ::

Wa… start pagi nih, aku kesorangan kt uma. Da xder org da kt BAYT AL AMIN nih ha. Cedey2, mmg cedey.. kuikuikui. Osmate haku lagik 2 org tuh, depa g jejalan ke selatan tanahair arh kinanah nan terchenta<- yer ker??? Hua3… sampai ari jum katenyeh, so aku alone la kt uma nih ha. Nk wat camner kan, org xbduit la katekan…(ops!!)

Da rezeki, diorg g jejalan dulu kan. So xper la. G la dulu, nnt bebila rezeki aku lak ker kan, sape tau. Syukur la ngan ape ade nih. Ha, lagik satu. Arinih jugak ader mmber aku yg da start gerak ke mesir. Seramai8-9 org, kalo xsilap. Nk bcuti hamper 12 hari katenyeh. Syusyah btul ngan owg byk fulus nih kan!!! Ader jerk, tempt dia nk g. kwang kwang kwang~~

Yg lagik 2 org tuh lak, da sampi msia kot, coz siap leh on9 lagik nih ha. Smalam btolak katenyeh, selamat sampi ke msia, n selamat pulang ker sini balek la yer. Actually, bukan la xnk gerak ane2 kan, da xder mase yg sesuai tuk g jejalan(tuk stakat nih). Maklumla kan, masing2 ader jer program memasing, so kite xnk la kaco kan. Harap2, yg tbaek la hendaknyer.

K la, yg nih lu stakat ni, pape hal update la lagik.

adios

No comments: